V jakých oblastech Vám můžeme pomoci?
 

Denní komunikace

představování, podávání rukou, oslovování tituly a funkcemi, témata "small talk" a nebezpečná témata

E-mailová a telefonická komunikace

jak zaujmout, nedělat pravopisné chyby a umět být stručný a věcný, jak rozumět různým zkratkám

Cizí země

Jednání se zahraničními partnery, oční kontakt, podání rukou a zvyky, výstupy z jednání, stolování, spropitné, vizitky

Floristika a barvy

květiny dle příležitosti, jak má vypadat diplomatická kytice a jaké barvy jsou pro některé země tabu, výzdoby akcí

Stolování a názvy pokrmů a nápojů

jak se chovat u stolu, jaký příbor a sklenice, jak vyslovovat cizí názvy jídel a jak jíst neobvyklá jídla

Oblékání

jak se vyznat ve zkratkách na pozvánce, jak se oblékat dle příležitosti a v jakých barvách a materiálech

Dary, komplimentky

jaké dary jsou vhodné a jaké ne, jak je předávat či posílat a co napsat na komplimentku

Smartphony, tablety a sociální sítě

kdy si nehrát s mobilem, kdy vypínat zvonění, jak používat sluchátka a co nedávat na sociální sítě

Tituly a oslovování

komu říkáme pane inženýre, komu pane doktore, kdy použijeme raději pane řediteli či pane ministře

Copywriting

texty inzerátů, nabídek, webových stránek a korespondence, běžná on-line a e-mailová komunikace 

Komunikace s médii

jak využívat autorizaci, kdy poskytovat komentáře telefonicky, kdy písemně a jak si pohlídat výsledek

Spory a nepříjemná jednání

jak zvládat nepříjemné situace, jak se chovat v případě sporů a nedorozumění, asertivita a úcta k protějšku