V jakých oblastech Vám můžeme pomoci?
Denní komunikace
představování, podávání rukou, oslovování tituly a funkcemi, témata "small talk" a nebezpečná témata
E-mailová a telefonická komunikace
jak zaujmout, nedělat pravopisné chyby a umět být stručný a věcný, jak rozumět různým zkratkám
Cizí země
Jednání se zahraničními partnery, oční kontakt, podání rukou a zvyky, výstupy z jednání, stolování, spropitné, vizitky
Floristika a barvy
květiny dle příležitosti, jak má vypadat diplomatická kytice a jaké barvy jsou pro některé země tabu, výzdoby akcí
Stolování a názvy pokrmů a nápojů
jak se chovat u stolu, jaký příbor a sklenice, jak vyslovovat cizí názvy jídel a jak jíst neobvyklá jídla
Oblékání
jak se vyznat ve zkratkách na pozvánce, jak se oblékat dle příležitosti a v jakých barvách a materiálech
Dary, komplimentky
jaké dary jsou vhodné a jaké ne, jak je předávat či posílat a co napsat na komplimentku
Smartphony, tablety a sociální sítě
kdy si nehrát s mobilem, kdy vypínat zvonění, jak používat sluchátka a co nedávat na sociální sítě
Tituly a oslovování
komu říkáme pane inženýre, komu pane doktore, kdy použijeme raději pane řediteli či pane ministře
Copywriting
texty inzerátů, nabídek, webových stránek a korespondence, běžná on-line a e-mailová komunikace
Květiny, barvy, výzdoby
jak vybrat správné květiny, vyvarovat se přešlapům, pohlídat barvy a typy výzdob
Spory a nepříjemná jednání
jak zvládat nepříjemné situace, jak se chovat v případě sporů a nedorozumění, asertivita a úcta k protějšku